Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy spalinowe -> 753

753 739-2


EVN: 92 54 2 753 739-2 (CZ-PCI)
EVN: 92 54 2 753 739-2 (CZ-AWT)

9213/74 numer fabryczny

1974 rok produkcji

50 Wiek pojazdu

Czynny status

2372 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1975-01-31LD Česke Budějovice
Oznaczenie T478.3217
ČSD - ČeskoslovenskoKolejman75
1988-01-01LD Česke Budějovice
Zmiana oznaczenia na 753 217-9
ČSD - ČeskoslovenskoKolejman75
1992-01-12LD Česke Budějovice
Zmiana oznaczenia na 750 217-2
ČSD - ČeskoslovenskoKolejman75
1993-01-01LD Česke Budějovice
ČD - Česká republikaKolejman75
1995-01-01DKV Zdice
ČD - Česká republikaKolejman75
1997-**-**DKV Plzeň
ČD - Česká republikaKolejman75
2006-**-**Oczekuje zlomowania Skreślona z ilostanu ČD [oczekuje złomowania]Kolejman75
2010-07-**-----------
Zmiana oznaczenia na 753 739-2
AWT Ostrava a.s. - Česká republikaKolejman75
2019-10-02-----------
PKP Cargo International a.s.Kolejman75

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1974-**-**ČKD Praha

brak danychProdukcja


Kolejman75
2010-07-**CZ Loko a.s. Česká Třebová

szaro - pomarańczowe [AWT]Modernizacja + NG


Kolejman75
2012-05-**CZ Loko a.s. Česká Třebová

szaro - pomarańczowe [AWT]Polonizacja


Kolejman75

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
1992-01-12Lokomotywa przeszła przebudowę w swojej macierzystej jednostce [LD Česke Budějovice], polegającą na zmianie systemu ogrzewania pociągu i systemu kontroli mocy. Po przebudowie lokomotywa otrzymała nowe oznaczenie : 750 217-2Historia pojazduKolejman75
2010-07-**Po modernizacji w CZ Loko a.s. Česká Třebová, zmiana oznaczeń fabrycznych na 08-0344-----Kolejman75
2012-09-22Lokomotywa po raz pierwszy prowadziła pociąg na terenie Polski. Spółka AWT we współpracy z polską firmą STK (która była przewoźnikiem po stronie polskiej), uruchomiła dwa pociągi z importowanym węglem z portu Świnoujście do elektrowni "Dalkia" Ostrava-Třebovice. Pociągi te w trakcji podwójnej prowadziły dwie "spolonizowane" lokomotywy 753 738-4 i 753 739-2.-----Kolejman75


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.13865 sekundy, zapytań SQL: 26